• @hembaek COVID-19 er ikke "bare" en forkølelsesvirus, bare fordi den er i samme familie. Det er også forkert man kun dør hvis man er terminalt syg. Og så har COVID-19 mange karakteristika og som du ikke ser ved alm. forkølelsesvira

    0