• @kristoffer_kj @theisborregaard Skal man kunne holde på sygeplejersker på bestemte afdelinger der ikke kan rekrutere, skal man nok snarere arbejde med at skabe trivsel på afdelingerne eller vurdere om bemandingen står mål med opgaverne på afdelingen

    0