-
@theisborregaard Det kan vi godt blive enige om, det har bare ikke noget særligt med bemandingsproblemet på nogle afdelinger at gøre. Som du siger, bliver disse problemer nok ikke løst med højere løn
@theisborregaard Det kan vi godt blive enige om, det har bare ikke noget særligt med bemandingsproblemet på nogle afdelinger at gøre. Som du siger, bliver disse problemer nok ikke løst med højere løn