• Jeg synes det største problem ved blokering er at de mister muligheden for at læse dine tweets. Det kunne være godt med en mulighed for at blokere for at de kan kommentere dine tweets, men stadig læse dem. Den mulighed findes vist ikke

    4

    Replies

    • 23. juli 2023 · 14:03

      Funktionen "Skjul" fungerer ganske fint.

    • Andreas Andersen
      23. juli 2023 · 14:37

      Det forhindrer ikke nogen i at kommentere, det skjuler dem bare

    • 25. juli 2023 · 0:37

      Det er vel også det der er meningen …så kan andre jo kommenterer. Og Ole slipper for at blive irriteret.

    • Andreas Andersen
      25. juli 2023 · 8:27

      Nej ikke alternativ ift. det Ole skriver. Han skriver at han mener debatten bliver bedre når skøre typer ikke forplumrer debatten. Det handler altså ikke kun om hvad han ser, men hvem der kommenterer på hans indlæg. Derfor blokerer han.