Jeg synes det største problem ved blokering er at de mister muligheden for at læse dine tweets. Det kunne være godt med en mulighed for at blokere for at de kan kommentere dine tweets, men stadig læse dem. Den mulighed findes vist ikke
Det er vel også det der er meningen …så kan andre jo kommenterer. Og Ole slipper for at blive irriteret.
Andreas Andersen
25. juli 2023 · 8:27
Nej ikke alternativ ift. det Ole skriver. Han skriver at han mener debatten bliver bedre når skøre typer ikke forplumrer debatten. Det handler altså ikke kun om hvad han ser, men hvem der kommenterer på hans indlæg. Derfor blokerer han.
Andreas Andersen
Læge fra Region Syddanmark. Det her er min WP-mikroblog, som kan følges fra Fediverset. Følg mig også på Mastodon på @aphandersen@andersen.one.
Funktionen "Skjul" fungerer ganske fint.
Det forhindrer ikke nogen i at kommentere, det skjuler dem bare
Det er vel også det der er meningen …så kan andre jo kommenterer. Og Ole slipper for at blive irriteret.
Nej ikke alternativ ift. det Ole skriver. Han skriver at han mener debatten bliver bedre når skøre typer ikke forplumrer debatten. Det handler altså ikke kun om hvad han ser, men hvem der kommenterer på hans indlæg. Derfor blokerer han.