COVID-19 er heldigvis i de fleste tilfælde ufarligt, men nogle bliver indlagt, kommer i respirator og dør af sygdommen. Det er en misforståelse at vaccinen ikke gør sygdomsforløbet bedre, der er evidens for at den beskytter mod alvorlig sygdom
Læge fra Region Syddanmark. Det her er min WP-mikroblog, som kan følges fra Fediverset. Følg mig også på Mastodon på @aphandersen@andersen.one.