Det er vist store rejsedag i DSB i dag. Sidder i et tog der er stopfyldt på vej hjem fra arbejde 🤣
Læge fra Region Syddanmark. Det her er min WP-mikroblog, som kan følges fra Fediverset. Følg mig også på Mastodon på @aphandersen@andersen.one.