Der har aldrig været tilskud på anvendelse af Ozempic til overvægt. Det her handler om der skal være klausuleret tilskud til dem der anvender Ozempic til diabetes
Læge fra Region Syddanmark. Det her er min WP-mikroblog, som kan følges fra Fediverset. Følg mig også på Mastodon på @aphandersen@andersen.one.