Spring til indhold

Andreas Andersen

  • Andreas Andersen

    Hvor ved du det fra, har du dokumentation på det? Jeg har kun set dokumentation for at det er anvendt som 1. valg i nogle tilfælde og det kan der også være gode grunde til, jf. guidelines

    https://twitter.com/larsand22738296/status/1694259748181274928?s=46

    twitter.com

    Lars Andersen (@LarsAnd22738296) on X

    3

    Replies

    • Twitter kommentar
      24. august 2023 · 5:49

      Fra Facebook gruppe../
      <a href="https://apha.dk/wp-content/uploads/2023/08/IMG_6297-1692848934.132.jpeg&quot; rel="ugc">Screenshot</a>

      Lidt mere:
      https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-12-26-slankemiddel-stormer-frem-i-danmark-27-aarig-tabte-40-kilo-paa-under-to-aar

    • Andreas Andersen
      24. august 2023 · 5:54

      De eksempler har jeg også set (og det er forkert), men spørger du de praktiserende læger er det et fåtal. Dumt at indføre en stor administrativ bureaukratisk byrde hvis det er tilfældet

    • Andreas Andersen
      24. august 2023 · 5:57

      Tænker ikke denne er så relevant. Der er ikke noget forkert i at udskrive Ozempic, spørgsmålet er om det gøres med tilskud. Og den øgede udskrivning kan måske også forklares af nyligt ændrede guidelines hvor GLO1 agonister i nogle tilfælde nu er 1. valg

Andreas Andersen

Læge fra Region Syddanmark. Det her er min WP-mikroblog, som kan følges fra Fediverset. Følg mig også på Mastodon på @aphandersen@andersen.one.

it-blogger.dk
M
5566 Microposts 179 Comments
#covid19dk396#dkpol372#dksund311#sundpol283#dklæger73#dkmedier70#eupol50#Ukraineinvasion48#geriatri44#standwithukraine44#dkmastodon42#03940#somedk34#dktwitter24#Ukrainekrise20#røgfrifremtid20#ok2118#dkfedi18#WordPress18#akutmedicin15

© 2026 – Ansico