Det kan vel også være fordi der reelt er færre patienter? Jeg møder i hvert fald færre patienter der beskriver langvarige symptomer efter overstået COVID-19 infektion
Læge fra Region Syddanmark. Det her er min WP-mikroblog, som kan følges fra Fediverset. Følg mig også på Mastodon på @aphandersen@andersen.one.