-
@Tina_Anette @aeldresagen Hvis Dankort-automaterne går ned er jeg på spanden, fordi jeg går ikke rundt med kontanter i reserve. Enig i at det stadig skal være muligt at betale for dagligvarer hvis man som ældre kun har kontanter
@Tina_Anette @aeldresagen Hvis Dankort-automaterne går ned er jeg på spanden, fordi jeg går ikke rundt med kontanter i reserve. Enig i at det stadig skal være muligt at betale for dagligvarer hvis man som ældre kun har kontanter