Og så forestiller de sig at medarbejderne på sygehuset skal køre medicinstuderende på klinikophold…
Læge fra Region Syddanmark. Det her er min WP-mikroblog, som kan følges fra Fediverset. Følg mig også på Mastodon på @aphandersen@andersen.one.