• @lasse_tryde @JanHans01761502 Hvis der bliver flere patienter indlagt i akutmodtagelserne, så skal de have en seng der skal bemandes af plejepersonale og tilses af en læge. Nogle steder i landet har man i forvejen måtte skære sengepladser, fordi man ikke kunne skaffe personale til at bemande sengene 1/2

    0