-
Måske vi ikke helt skal undgå køb af amerikansk forsvarsudstyr, men vi skal begrænse det og i højere grad købe alternativer i europæiske lande. Vi er alt for afhængige af USA, og det bør stoppe. Også på forsvarsområdet https://www.dr.dk/nyheder/politik/vi-skal-stadig-koebe-vaaben-af-usa-mener-politikere-de-har-kapaciteter-vi-er-glade #dkpol
Replies
<p><a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> Et stort dilemma. Lars Løkke beskriver det godt i aftenens 'Lippert'.</p>
Andreas Andersen – Andreas Andersen