• Synd for grønlænderne at de konstant skal høre på Trumps respektløse retorik. De er nødt til at sige klart fra, at de ikke ønsker at være en del af USA. Deres bedste muligheder for at nærme sig selvstændighed er at blive i Rigsfællesskabet med Danmark

    0
    Fediverse Reactions