Nu vil Trump angivelig også lægge 25% told på import af biler produceret udenfor USA. Stakkels amerikanere der nu skal nøjes med amerikanske biler
Læge fra Region Syddanmark. Det her er min WP-mikroblog, som kan følges fra Fediverset. Følg mig også på Mastodon på @aphandersen@andersen.one.