De seneste dage har jeg deltaget i Patientsikkerhedskonference ved Dansk Selskab for Patientsikkerhed. Et af oplæggene var erfaringer fra Alaska hvor de har bygget et nært sundhedsvæsen med tværfaglighed og patientens præferencer i centrum. Se de imponerende resultater her #sundpol#dksund