-
Er der andre der har en profil på Meningspunktet. Et spændende initiativ med et nyt socialt medie der insisterer på den gode samtale og at man ikke kan være anonym. Kræver dog så brug af MitID for at oprette en profil
https://meningspunktet.dk/ #dkpolReplies
<p><a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> jeg blev nysgerrig igår, så oprettede en profil. På overfladen ser det nogenlunde indbydende ud, men jeg blev lidt bekymret da jeg fandt dette <a href="https://drkt.eu/files/ramblings/meningspunktet-dk.html" rel="nofollow ugc">https://drkt.eu/files/ramblings/meningspunktet-dk.html</a> – de har en opgave foran sig ift. at skabe tryghed omkring behandlingen af brugernes data kvaliteten af deres kode. Open source vejen giver transparens, så det kunne de jo overveje! Jeg vil oprette en profil på Friendica.dk og feddit.dk da disse bygger på fediversets principper, det har jeg umiddelbart mere lyst til at støtte op om.</p><p><a href="https://expressional.social/tags/meningspunktet" rel="nofollow ugc">#meningspunktet</a> <a href="https://expressional.social/tags/privacy" rel="nofollow ugc">#privacy</a> <a href="https://expressional.social/tags/danskertrut" rel="nofollow ugc">#danskertrut</a></p>
Andreas Andersen – Andreas Andersen