• Positivt at Nato opruster på den østlige flanke, eneste rigtige efter russerne sender droner ind i Polen. Endnu engang en naiv Trump der bortforklarer Putins skadelige handlinger, hvilket understreger endnu engang vi skal være mere uafhængige af USA

    0
    Fediverse Reactions