<a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> tænker mastodon og lemmy. Kan rigtig godt lide Lemmys potentiale, og har allerede været igang med at bidrage til udviklingen. Har aldrig været den største fan af Twitter, men synes mastodon er ret fascinerende fordi det er så succesfuld som det er, og nu sidder jeg her jo nu, så det er jo noget jeg bruger indimellem.
Paste the comment URL into the search field of your favorite open social app or platform.
Your Profile
Or, if you know your own profile, we can start things that way! Why do I need to enter my profile?
This site is part of the ⁂ open social web, a network of interconnected social platforms (like Mastodon, Pixelfed, Friendica, and others). Unlike centralized social media, your account lives on a platform of your choice, and you can interact with people across different platforms.
By entering your profile, we can send you to your account where you can complete this action.
@andreas er lidt nysgerrig på din prognose. Tror du på at mastodon bliver udbredt nok i dk til at det kan blive de facto erstatning til Twitter bl.a. i nyhederne? Så fornyligt at Holland har en officiel instans nu, hvilket jeg synes er meget fascinerende
Andreas Andersen
Læge fra Region Syddanmark. Det her er min WP-mikroblog, som kan følges fra Fediverset. Følg mig også på Mastodon på @aphandersen@andersen.one.
<a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> tænker mastodon og lemmy. Kan rigtig godt lide Lemmys potentiale, og har allerede været igang med at bidrage til udviklingen. Har aldrig været den største fan af Twitter, men synes mastodon er ret fascinerende fordi det er så succesfuld som det er, og nu sidder jeg her jo nu, så det er jo noget jeg bruger indimellem.
Andreas Andersen – Andreas Andersen
@kresten@expressional.social Lemmy er også et meget spændende projekt
@andreas er lidt nysgerrig på din prognose. Tror du på at mastodon bliver udbredt nok i dk til at det kan blive de facto erstatning til Twitter bl.a. i nyhederne? Så fornyligt at Holland har en officiel instans nu, hvilket jeg synes er meget fascinerende