-
@BirgitRiecke Jo måske. I praksis vil det nok bare blive kaldt for læger, og så vil man måske i højere grad anvende navnene fra uddannelsesstillingerne som KBU-læge, introlæge eller HU-læge
@BirgitRiecke Jo måske. I praksis vil det nok bare blive kaldt for læger, og så vil man måske i højere grad anvende navnene fra uddannelsesstillingerne som KBU-læge, introlæge eller HU-læge