-
@DenSimonAstrup @Wirlander 2/2 Det er fair at dem der regelmæssig arbejder i vagtlag på skæve tider, kompenseres for det tab de har af tid med familien, uden at de skal sænkes i grundløn
@DenSimonAstrup @Wirlander 2/2 Det er fair at dem der regelmæssig arbejder i vagtlag på skæve tider, kompenseres for det tab de har af tid med familien, uden at de skal sænkes i grundløn