-
Der er en grænse for hvor længe usunde virksomheder skal holdes kunstigt i live, med corona som undskyldning. Det er både dårligt for virksomhederne, ejerne og samfundet #dkøko twitter.com/tv2newsdk/stat…
Der er en grænse for hvor længe usunde virksomheder skal holdes kunstigt i live, med corona som undskyldning. Det er både dårligt for virksomhederne, ejerne og samfundet #dkøko twitter.com/tv2newsdk/stat…