Hvorfor er det egentlig at Skat ikke bare sender Forskudsopgørelsen og Årsopgørelsen ud via eBoks/Mit.dk i stedet for vi alle skal sidde i kø for bare at se den? Tror ikke det er alle der retter i den hver gang de går derind #dkpol #dkskat #dkøko
Læge fra Region Syddanmark. Det her er min WP-mikroblog, som kan følges fra Fediverset. Følg mig også på Mastodon på @aphandersen@andersen.one.