@JensBoien @Medicinmanden Jeg synes det er fint det nu bare kaldes læger og overlæger
Læge fra Region Syddanmark. Det her er min WP-mikroblog, som kan følges fra Fediverset. Følg mig også på Mastodon på @aphandersen@andersen.one.