• @lasse_tryde 2/2 Jeg vil gerne understrege at jeg ikke efterspørger mere i løn, hvis det er det du tror. Overenskomstforhandlingerne er afsluttet og dem bakker jeg fuldt op om. Men jeg mener det er en problemstilling vi skal tage hånd om, i stedet for bare at kalde det en fagkamp

    0