-
@Medicinmanden Jeg har aldrig set en patient komme fra smertecenter uden en masse nyt medicin. Man kun frygte centrene bare bliver brugt til at blåstemple langvarig forbrug af medicin mod kroniske smerter, herunder opioider
@Medicinmanden Jeg har aldrig set en patient komme fra smertecenter uden en masse nyt medicin. Man kun frygte centrene bare bliver brugt til at blåstemple langvarig forbrug af medicin mod kroniske smerter, herunder opioider