Men er det overhovedet korrekt?
Nej åbenbart ikke hvis man læser den oprindelige tråd…
Jeg har intet hørt, og i det link der præsenteres nævnes FL som en diff. dx. Hvad det retteligt også er 🤷♂️
Nej, det er forkert.
https://twitter.com/NielsANielsen/status/1687067926438748160?s=20
Læge fra Region Syddanmark. Det her er min WP-mikroblog, som kan følges fra Fediverset. Følg mig også på Mastodon på @aphandersen@andersen.one.
Nej åbenbart ikke hvis man læser den oprindelige tråd…
Jeg har intet hørt, og i det link der præsenteres nævnes FL som en diff. dx. Hvad det retteligt også er 🤷♂️
Nej, det er forkert.
https://twitter.com/NielsANielsen/status/1687067926438748160?s=20
N A Nielsen (@NielsANielsen) on X