-
Nogle grønlandske politikere udnytter nu situationen, fordi de tror der findes en 3. vej hvor Grønland bliver selvstændigt og USA så bare siger det er fint. Det kommer ikke til at ske, og hvis grønlænderne ikke ønsker at blive overtaget af USA, så er eneste valg nu at stå 100% sammen med DK #dkpol