-
Det ER en skandale at Sikandar Siddique har snydt sig til et mandat i Københavns kommune. Forhåbentligt bliver der rettet op på det, og så kan man vel ikke bare frit bedrage sig til et mandat?
https://www.dr.dk/nyheder/politik/boligminister-kalder-siddiques-boligsag-skandale #dkpol