• Det ER en skandale at Sikandar Siddique har snydt sig til et mandat i Københavns kommune. Forhåbentligt bliver der rettet op på det, og så kan man vel ikke bare frit bedrage sig til et mandat?
    https://www.dr.dk/nyheder/politik/boligmin

    0