Jeg bruger både Bluesky, X, Mastodon og Threads og betaler for Mastodon, men har indtil videre valgt ikke at have et X-Premium abonnement. Det er der to grunde til: 1) Kvaliteten af debatten på X er blevet lavere 2) Jeg vil ikke sammenlignes med de blå tossede profiler