-
Sund og Bælts nødprocedure indebar ikke at de måtte åbne bommene og de gik heller ikke på offline betaling, da bilister holdt i timevis ved Storebælt og ikke kunne betale for at komme over. Det lyder som en fejl i nødproceduren ved Sund og Bælt
https://nyheder.tv2.dk/live/samfund/2025-07-19-nedbrud-hos-nets-gav-problemer-i-hele-landet/her-fejler-sund—baelt-mener-chefkonsulent?entry=42bc5c9a-7e84-41bc-aeeb-fd804d5b1f86Replies
<p><a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> De kunne finde ud af på Øresundforbindelsen, men ikke på Storebælt. Så vidt jeg forstår, er det dog blevet ændret på Storebæltforbindelsen nu.</p>
Andreas Andersen – Andreas Andersen
Ja pilen peger i hvert fald tilbage på Sund og Bælts egne procedurer