• Post Nord dropper at omdele breve i Danmark. Hvad mon der så skal ske med de få breve der stadig omdeles i Danmark? Måske bliver det som at sende pakker, hvor man skal vælge en leverandør, og vælge om brevet skal sendes til en pakkeboks eller hjemmet afhængig af hvad man vil betale

    0