Først og fremmest er det vigtig med dokumentation for at der faktisk er tale om bivirkninger og ikke andre ting nogle kalder for vaccineskader, så der ikke behandles noget forkert. Specielt når man tænker på hvordan nogle mistolker data
At tro at Rusland ikke har en interesse i at forhale eller forhindre et svensk NATO-medlemskab ville være naivt, så der er ikke noget mærkeligt i at blande Rusland ind i det
Så fik du lige blandet Rusland ind i det. Kunne det bare tænkes at Tyrkiet ikke stoler på USA.
Jeg mener helt bestemt Veto er en del af det i kalder demokrati.
Netop derfor bør sundhedsmyndighederne informere befolkningen om vacc skader/hvad der er sket med ofrene.Jeg håber mit møde med SST i august vil åbne op for dialogen og der bliver etableret behandling til ofrene.Sandheden er vigtig og der er brug for forskning til gavn for ofrene
Tyrkiets veto mod svensk medlemsskab af Nato er skadelig for Natosamarbejdet og Putin må sidde og gnide sig i hænderne. Man får indtrykket at forholdet mellem Tyrkiet og Rusland måske er lidt for tæt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyrkiet-modsaetter-sig-fortsat-svensk-medlemskab-af-nato
Hvis det er det der skal til for at kalde sig vaccineskadede, så kan jeg godt forstå i finder så mange. Lidt overraskende du ikke stiller spørgsmålstegn ved det
https://www.tjekdet.dk/faktatjek/bestemte-pfizer-vacciner-kan-foere-til-doed-ifoelge-vibeke-manniche-men-baade-forskere-og #covid19dk
@LiselotteWiller@zirk.us så kan man jo oprette en helt ny Instagram/Threads konto til det formål
Henvisning til Tjekdet som "sandhedsvidne".😂😂😂