Jeg var på apoteket med en tilsvarende potent kasse ifbm. med et dødsfald i familien.
Det behøver ikke at være stjålen medicin. Det er nemt at forfalske og efterligne indpakning.
Undres også over hvad folk slæber hjem fra ferien sydpå. Antibiotika til vinterens forkølelser! Jf rejsetider på FB
Ja fakta kan gøre ondt, og jeg ved at specielt for konspirationsteoretikere er det et medie af en anden kvalitet end de er vant til. Jeg vil opfordre dig til at læse artiklen og reflektere lidt over hvad der står i den i stedet for.
Jeg tror egentlig det er en god løsning for mange hvis man får løst de udfordringer der er, herunder reducerer det spild der er. Der er også en del medicinspild ved ændringer, hvor der ikke er dosispakning
Jeg er meget i tvivl om dosispakket er løsningen. Ældres medicin ændres ofte, og så bliver den dosispakkede medicin ofte smidt ud. Side dosering øger risiko for fejl. Som praktiker har jeg tænkt meget over hvad løsningen kunne være….

Det ligner bare næsten en kasse taget direkte fra en fabrik. Men det kan selvfølgelig være counterfeit