Sverige bliver endelig snart medlem af NATO. Det er godt, for det er vigtigt at stå sammen i disse tider hvor der kommer flere krige rundt omkring
https://www.expressen.se/nyheter/kallor-nato-medlemskap-bara-nagra-veckor-bort/ #dkpol
Nu kommer der snart yderligere to abonnementer til X Premium (tidligere Twitter Blue). Det fortæller Elon Musk på X. Det nuværende abonnement koster ca. 77 kr. pr. måned. Fremover vil man kunne få et dyrere abonnement der fjerner alle reklamer på X, og et lidt billigere der ikke fjerner nogle reklamer (ved det nuværende abonnement fjernes nogle reklamer).
Det er alt for svært at komme på plejehjem. Ensomme ældre burde også kunne komme på et plejehjem https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-10-12-mens-antallet-af-aeldre-stiger-faar-faerre-plads-paa-et-plejehjem-kriterierne-er-for-stramme-siger-borgmestre #dkpol
<a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> Ja, det er en grim krig, med årsager på begge sider. Ved vi, fra uafhængig kilde, om Hamas bruger hospitaler, skoler og lign. til våbenlagre, militære kommandocentraler, eller foregiver at gøre det?
<a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> <a href="https://ansico.dk/@aphandersen" rel="nofollow ugc">@aphandersen</a> Kan der mangle noget sikkerhed?<a href="https://mastodon.gamedev.place/@badlogic/111246798083590676" rel="nofollow ugc">https://mastodon.gamedev.place/@badlogic/111246798083590676</a>

<a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> Som min gamle mor (på 82) ofte bemærker det: Man skal nærmest være døende for at komme på plejehjem i dag. Hun har i mange år spillet på plejehjem med forskellige ensembler, og det er et helt andet klientel i dag end det var for 30-40 år siden.
Andreas Andersen – Andreas Andersen