@GianniRivera69 @M_B_Petersen @mvinaes Det kan jeg ikke svare på. Måske @M_B_Petersen kan svare på hvad hans forskning har vist. Jeg kan ikkd med sikkerhed sige om det har styrket tilliden i DK ift hvis man beholdte vaccinerne, men jeg tror vi havde set et fald i tilliden når flere VITT tilfælde dukkede op 1/2
@GianniRivera69 Ja jeg ville ikke have kommunikeret på den måde. Jeg tror DSAM og PLO havde brug for at tage afstand til at få opgaven med at give de vacciner myndighederne ikke anbefalede til alle.
@Palm_DK @GianniRivera69 Helt sikkert, det har haft kæmpe betydning. Der er jo ingen der kan vide med sikkerhed om den slags beslutninger vil være en fordel eller ulempe. Det er nogle af de skøn myndighederne står med
@GianniRivera69 Det var et citat fra artiklen af @M_B_Petersen der fortæller at det fremgår af deres forskning
@jenshoejberg @SSTbrostrom @TKHollmann @laegeforeningen Jeg tror ikke der er en stor sundhedsfaglig fordel ved et 3. stik i og med at dækningen ved kombination formentlig er udemærket
@GianniRivera69 Hvilke konsekvenser havde du tænkt dig? Der er jo flere andre læger der dagligt deler misinformation om COVID-19
@GianniRivera69 Ja ikke alle udtalelser var gode ift ikke at skabe mistro til vacciner i andre lande, hvor det gav mening at bruge dem. Men ser man bort fra kommunikationen mener jeg det var den rigtige beslutning for Danmark når vi kigger tilbage. Specielt for AZ vaccinen
At myndighederne i DK valgte at trække AZ og J&J vaccinen fra Vaccinationsprogrammet var med til at skabe bekymring om de vacciner, men samtidig opretholde tilliden til myndighederne, der er en vigtig faktor ift tilslutning til Vaccinationsprogrammet
#covid19dk twitter.com/IgumRasmussen/…
@TKHollmann @FOA_dk @folketinget @Heunicke @pederhvelplund @KirstenNormann @rasmushorn @stinuslindgreen @PerLarsenC @Blixt22 @tv2newsdk @DRBreaking @DRNyheder @tv2danmark @radio4dk Det ser ud som om det er besluttet at tilbyde det 3. stik til dem