@itsMcDumbo @JakobJunker1 @Medicinmanden @SSTSundhed @MarcelFard Det er en politisk afgørelse hvem der skal betale, men vacciner der tilbydes i vaccinationsprogrammet plejer at være gratis. Og i forhold til at det er et ønske at så mange siger ja til vaccinen, er det en god ting at det ikke er økonomien der står i vejen
@NielsThem Ja også mig. Men egentlig tale om et større skift i holdningen. Hvem havde forestillet sig det kunne ske før i tiden?
Ny udvikling mod en #røgfrifremtid. Rygere kan nu blive udelukket fra at bo i nogle lejligheder fremover #dksund #sundpol #dkpol twitter.com/NielsThem/stat…
@itsMcDumbo @JakobJunker1 @Medicinmanden @SSTSundhed @MarcelFard Det er det samme for dem der bliver vaccineret i vaccinationsprogrammet. Både vaccinen og ydelsen er gratis
@mikaelmilhoj Ja, det er virkelig fjollet. Får af og til også lignende beskyldninger, når jeg fortæller nogle konspirationsteoretikere at det er noget vrøvl de skriver
@mikaelmilhoj Der bliver da også lavet konspirationsteorier om hvad som helst. Klassisk måde at miskreditere folk der er uenige med dem. Det kan man ikke have respekt for
En ussel handling fra diktatur-styret i Europas egen forhave, som verden er nødt til at fordømme og sanktionere overfor #dkpol #eupol #belarus twitter.com/Tsihanouskaya/…
@florianlaws @Medicinmanden @SSTSundhed Det kan jeg godt se. Der var bare tale om at selve stikket kunne gives på et apotek efter et døgns ventetid
@Medicinmanden @SSTSundhed Practio's rolle er såvidt jeg kan forstå kun samtalen med patienten, ikke at give stikket. Det setup giver kun mening hvis nogle også får nej til at blive vaccineret. Spændende om vi får det oplyst #covid19dk
@JakobJunker1 @Medicinmanden @SSTSundhed @MarcelFard I høringen kritiserede Practio at de fik betaling pr. vaccination, fordi det kunne ske at nogle kun ville have 1 stik