Strejke er tilsyneladende aflyst indtil videre. Sygeplejerskerne skal stemme om et forslag der ikke indeholder flere penge, men en aftale om at bede regeringen om en kommision der skal se på løn. Gad vide hvad sygeplejerskerne siger til det? dsr.dk/politik-og-nyh… #ok21 #dksund
Nyt resultat fra #RECOVERY studiet: Behandling af COVID-19 med Colchicin nedsatte ikke dødeligheden, indlæggelseslængden eller risiko for at komme i respirator
#covid19dk #dksund #dklæger #sundpol twitter.com/MartinLandray/…
@mgybel Imponerende resultat for antistofrespons ved at kombinere Pfizer vaccinen med AZ vaccinen fremfor kun AZ vaccinen
#covid19dk
@dk_dolph @MartinJuhl2 Det hedder RCT. Jeg tror ikke der er noget studie der vil overbevise dig, og det har jeg det fint med
Kender i det, at hvis man omtaler corona eller coronavacciner bombarderes man med tilsvinene kommentarer fra anonyme profiler. De er let at genkende. Lidt for almindelige navne, brugernavne med tal i, for få følgere, intet billede og nyligt oprettet #COVID19dk https://t.co/vLsp6gcwCj
@ThomasJ41853607 @MartinJuhl2 Jeg har ikke sagt den er godkendt til denne aldersgruppe
@dk_dolph @MartinJuhl2 Jo som det fremgår af artiklen er børn i risiko for at få MIS-C af COVID-19. Jeg vil godt være fri for dine fornærmelser, ellers skal du ikke kommentere mine tweets
@HenrikSvane2 @MartinJuhl2 Jeg har ikke anbefalet vaccination af børn, men sagt at denne risiko ved COVID-19 for børn kommer til at være en af argumenterne for at vaccinere, hvis vaccinen engang bliver godkendt til denne aldersgruppe
@mst_1976 @MartinJuhl2 Kære mst_1976! Det synes jeg er nogle dumme spørgsmål. Hvem er du egentlig? Eller er du en af de personer der opretter anonyme Twitter profiler for at svine andre til?