@DFredsgaard Det kan også være denne ændring vil ændre på den, fordi den gør kravet til anvendelse af coronapasset mindre
nyheder.tv2.dk/politik/2021-0…
@DFredsgaard Det er jo selvfølgelig ikke godt hvis det bliver for udbredt, fordi det ødelægger også statistikkerne for hvor mange der har haft COVID-19. Og så risikerer man at et coronapas efter smitte ikke bliver anerkendt, og at den mulighed bliver fjernet
@mvinaes Nemlig, det er også det jeg skriver. Risikoen er lille for de unge, så det er ikke det der giver incitament til at undgå en COVID-19 infektion, som hos de ældre
@Westegnen I har været heldige. Det er ikke for alle at det bliver så mildt og ej heller alle det er kort sygdom. Mange fortæller også om måneders varende åndenød, manglende smags og lugtesans og andre symptomer.
@Westegnen Du kan være heldig at få et asymptomatisk forløb og du kan være uheldig ikke at få det. Det kan du ikke forudse på forhånd. Mange der har haft COVID-19 fortæller at det var ikke en sjov omgang
Det kan godt være nogle unge vil tænke COVID-19 er en adgang til et coronapas, og at risikoen ved en COVID-19 infektion ikke er så stor. Men så sjovt er det heller ikke at have COVID-19, så det kan stadig godt betale sig at omgås hinanden med sund fornuft
#covid19dk twitter.com/JonasHerby/sta…
@JonasHerby Det kan godt være du har ret, i at det er det der sker. Heldigvis er risikoen heller ikke så stor som du nævner. Men samtidig er det altså heller ikke så sjovt at have COVID-19, så hvis man ikke ønsker det er det stadig en god ide at omgås hinanden med sund fornuft
Studie der har undersøgt effekten og sikkerheden ved lavdosis og højdosis hjertemagnyl ved koronarsygdom, finder at de er ligeværdige. Så kan vi lige så godt vælge lavdosis
#dklæger twitter.com/theheartorg/st…