Hvis det er det samme "Charbax", så gav han for 25 år siden udtryk på Usenet for, at han intet forstod af Internettrafik, ISP'er, m.m. Den gang var der også vilde udokumenterede påstande med, at der den gang var fiber under samtlige lygtepæle. Det var miskmask af misforståelser.
Også @Sundhedspolitik skrev om det tidligere og kaldte studiet for vildledende:
https://sundhedspolitisktidsskrift.dk/nyheder/sundhedspolitik/7612-eksperter-dansk-forskning-af-bivirkninger-af-pfizer-vaccine-er-bevidst-vildledende-pseudovidenskab.html
Studiet er også tidligere faktatjekket af @TjekDet. Deres artikel kan læses her:
https://www.tjekdet.dk/faktatjek/bestemte-pfizer-vacciner-kan-foere-til-doed-ifoelge-vibeke-manniche-men-baade-forskere-og
Nyt faktatjek kalder Manniche et. al. studie for misvisende. Hele gennemgangen af studiet kan læses her:
https://healthfeedback.org/claimreview/analysis-adverse-event-variation-pfizer-covid-19-vaccine-batches-doesnt-indicate-safety-problems-contrary-john-campbell/ #covid19dk
WHO har for nylig annonceret at Aspartam skulle kategoriseres som mulig kræftfremkaldende. Der er dog ingen grund til at frygte at Aspartam faktisk giver kræft – læs her @MortenElsoe argumentere hvorfor
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0bbA5kBTYskcxJgQCnPQ94fuoojEW7HAqdzgpVdRMVzB5pdzsfP9oRVDgqtZirvhAl&id=100045729546523 #dksund #aspartam
Nemlig, vi skal bare ikke tilbage til gamle dage hvor det var en fast aldersgrænse der definerede ens rettigheder som pt. Det må være på baggrund af en samlet vurdering, netop fordi der er meget forskel på 70+ årige.
Ekstremt enig. Udredning fx for kræft kan fint være indiceret ved rask og rørig 85 årig, men ikke indiceret ved en svært multi-syg 70 årig. Det handler om livskvalitet og forventet restlevetid mere end kronologisk alder (om end der naturligvis er en vis proportionalitet)
2020 var der lukket ned og smitten blev styret. Hvis det var vaccinen ville overdødeligheden have fordelt sig på flere aldersgrupper – det gjorde den ikke. Den ramte de ældste. Den kom desuden i bølger svarende til Covid og influenzabølgerne.

Det er naturligvis ikke et argument imod påstandene. Men under de omstændigheder, at vi har begrænset tid på planeten og dagligt bliver nødt til at prioritere, så vil jeg at anbefale at anerkende, at nogle mennesker systematisk har taget så meget fejl, at deres kvote er løbet tør