Folkene på Statens Serum Institut kæmper for ikke at blive bragt i fængsel resten af deres liv, medmindre man mener, dem, der har ansvaret til 60.000+ døde danskere skal forblive ustraffet.
hvor mange døde danskere har i på samvittigheden undrer jeg mig over.. og vil I nogensinde blive straffet for den dødelige skade, I har forårsaget?
I skjuler vaccinedataene, fordi I ved, I er skyld i de titusindvis af extra dødsfald i Danmark, siden starten af jeres vaccinationskampagne, og siden i implementerede den ene katastrofale covid-politik efter den anden, I ved, I er skyldige.
Vigtigt at udredning og behandling der tilbydes skal give mening, og der er et problem med overdiagnostik. Men samtidig vigtigt vi anerkender at den vurdering ikke alene handler om alder, så vi får aldersdiskrimination i stedet
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-07-16-eksperter-advarer-mod-overbehandling-af-aeldre-og-doeende #geriatri #sundpol #dksund
Handler nok mest om at gå hendes “moment of glory” – hun interviewes på flere konspirationskanaler i disse dage – nyder det. Jeg undrer mig mest over at gemalen har villet lægge navn til det?
Jeg har et spørgsmål som de slet ikke tager stilling til.
Når man ruller nye ting ud er der som regel en periode man kalder "hypercare", her vil der rent naturligt være en højere grad af rapportering end i perioden efter.
Det er amatøragtigt arbejde.
At hun kan gå rundt og kalde sig læge er mig den største gåde. Og rigtige læger må da føle sig grundigt til grin
Jeg forstår det heller ikke, og det øger ikke ligefrem tilliden til forskning. Lægemiddelstyrelsen har i øvrigt for længst – på min foranledning – givet det logiske svar på de indsamlede data. Det svar er behændigt undladt i studiet
Hvilken verden lever du i? Det er noget vrøvl med de tusindvis af dødsfald, og der er ikke nogen der kæmper for ikke at blive bragt i fængsel