Nyt skiftekit fra #DanmarkSkifter – nu skal du skifte e-mail. Der fremhæves Proton og Tuta mail, der begge er gode europæiske produkter. Jeg har selv skiftet hele familien over på Proton for et stykke tid siden og fortryder det ikke, det kører virkelig godt https://danmarkskifter.dk/skiftekit-til-email/
<p><a href="https://ansico.dk/@aphandersen" rel="nofollow ugc">@aphandersen</a> jeg er slet ikke interesseret i TikTok konceptet men jeg hører at det er populært. PeerTube er også en god en men ikke så udbredt så mindre relevant tænker jeg.</p>
<p><a href="https://mstdn.dk/@Gjoel" rel="nofollow ugc">@Gjoel</a> også gode bud. Loops har jeg ikke rigtig fået gang i endnu</p>
<p><a href="https://mstdn.dk/@Gjoel" rel="nofollow ugc">@Gjoel</a> helt rigtigt, vigtig detalje</p>
<p><a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> <a href="https://ansico.dk/@aphandersen" rel="nofollow ugc">@aphandersen</a> og så kan man også nævne pixelfed (instagram) og loops (TikTok) nu man er i gang.</p>
<p><a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> <a href="https://ansico.dk/@aphandersen" rel="nofollow ugc">@aphandersen</a> lige en rettelse: det er ikke feddit, det er Lemmy. Feddit er bare den danske instans.</p>
<p><a href="https://helvede.net/@svuorela" rel="nofollow ugc">@svuorela</a> selvfølgelig ikke godt, men er vel ikke anderledes end at nogle lavede en fake profil med mine oplysninger? Ved at oprette en profil reserverer jeg nickname og beskytter mig så godt som muligt med sikre passwords og 2-faktorgodkendelse hvor det er muligt.</p>
<p><a href="https://ansico.dk/@aphandersen" rel="nofollow ugc">@aphandersen</a> og hvad med kontoovertagelse?</p>
<p><a href="https://mstdn.dk/@Gjoel" rel="nofollow ugc">@Gjoel</a> Tik Tok konceptet er til hurtig underholdning, så det kræver endnu mere aktivitet end hvad man kan nøjes med på andre Fedivers medier</p>
The page you are looking for isn't here. – Mastodon Glitch Edition