<p><a href="https://ansico.dk/@aphandersen" rel="nofollow ugc">@aphandersen</a> læk af de dele der ikke er offentlige, dårlig kodeordshåndtering, kontoovertagelse, </p><p>Det kan godt være de ikke er værre end så mange andre, men dem anbefaler jeg heller ikke folk.</p>
<p><a href="https://helvede.net/@svuorela" rel="nofollow ugc">@svuorela</a> jeg forstår bare ikke helt hvad du tænker er risikoen ved det, hvis man opretter en profil der? Ja, der er risiko for at det ikke bliver udviklet videre, det ikke kommer til at blive til noget osv. Og selvfølgelig også behandlingen af data, men det er nok ikke værre end mange andre hjemmesider man opretter sig på. Man vælger jo selv hvilke data man lægger ud et sted.</p>
<p><a href="https://friendica.dk/profile/aphandersen" rel="nofollow ugc">@aphandersen</a> <a href="https://social.data.coop/@kimschulz" rel="nofollow ugc">@kimschulz</a> <a href="https://ansico.dk/@aphandersen" rel="nofollow ugc">@aphandersen</a> <a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> jeg er også meget fan af fediverset, men det der nolto får bare alle alarmerne til at ringe hos mig. </p><p>De gange jeg har diskuteret det med andre udviklere er der ikke nogen der har sagt mig i mod.</p>
<p><a href="https://helvede.net/@svuorela" rel="nofollow ugc">@svuorela</a> hvad er det du ikke tør, at oprette en profil? Man bestemmer jo selv hvilke data man vil lægge på et socialt medie, afhængig af den tillid man har til det</p>
<p><a href="https://social.data.coop/users/kimschulz" rel="nofollow ugc">@kimschulz</a> <a href="https://ansico.dk/users/aphandersen" rel="nofollow ugc">@aphandersen</a> <a href="https://helvede.net/users/svuorela" rel="nofollow ugc">@svuorela</a> <a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> Lovable bot er som jeg har forstået den AI bot de har fået til at være med til at udvikle koden. Det med at testfolderen er urørt i 7 mdr, er det så usædvanlig ved et så relativt nyt projekt?</p><p>Min indgangsvinkel er at jeg gerne vil støtte nye initiativer i Fediverset, og dette er som jeg kan se det bedste bud på et LinkedIn alternativ. Det bliver jo altid mere relevant at udvikle på et projekt hvor der er efterspørgsel efter.</p>
<p><a href="https://social.data.coop/@kimschulz" rel="nofollow ugc">@kimschulz</a> da jeg kiggede var alle commitbeskeder 'changes' og lavet af lovable-bot og test folderen urørt i 7 måneder og næsten tom. <a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> <a href="https://ansico.dk/@aphandersen" rel="nofollow ugc">@aphandersen</a></p>
<p><a href="https://helvede.net/@svuorela" rel="nofollow ugc">@svuorela</a> <a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> <a href="https://ansico.dk/@aphandersen" rel="nofollow ugc">@aphandersen</a> er det så slemt?</p>
<p><a href="https://social.data.coop/@kimschulz" rel="nofollow ugc">@kimschulz</a> jeg har skimmet nolto git. Jeg tror ikke jeg tør. <a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> <a href="https://ansico.dk/@aphandersen" rel="nofollow ugc">@aphandersen</a></p>
<p><a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> <a href="https://ansico.dk/@aphandersen" rel="nofollow ugc">@aphandersen</a> kendte ikke nolto. Fedt med linkedin importer. Den må jeg lige lege med. Nu er jeg I hvert fald oprettet.</p>
<p><a href="https://helvede.net/@svuorela" rel="nofollow ugc">@svuorela</a> hvis jeg frygtede mulig læk, ville min tommelfingerregel være ikke at ligge data ud der ikke tåler dagens lys. Fx. har jeg ikke lagt noget ud der ikke også findes på min hjemmeside. </p><p>Man kan selvfølgelig have et princip om at man ikke vil støtte projekter, hvor der kan være sådan en potentiel risiko, men der er jeg ikke. Den risiko har der også været ved andre projekter, før de voksede sig store.</p>
The page you are looking for isn't here. – Mastodon