@EmilieVillumsen Ja det er noget skidt og derfor man maksimum må bruge det 10 dage
Meget bekymrende! Hver 3. lægestilling og hver 2. sygeplejerskestilling der bliver slået op bliver ikke besat – og problemet ser ud til at være stigende
ugeskriftet.dk/nyhed/sygehusa… #dkpol #sundpol #dksund
Hvordan kan Socialdemokratiet svare andet end NEJ til det spørgsmål?
#dkpol twitter.com/DebattenDR2/st…
@SSTGustavsen @sydfyn @Plolaeger @SSTSundhed @SSI_dk Okay så skulle det ikke være et problem fordi så er det kun kortvarigt i restordre
@sydfyn @Plolaeger @SSTSundhed Hvordan kan det komme i restordre inden der er åbnet op for de "raske", når der i år blev bestilt så mange ekstra?
@mrultiva Ja, men så er det Visadelen du betaler med. Det lægger du ikke mærke til, men det koster mere for butikkerne, bankerne tjener mere og priserne stiger. Og så kan Dankortet risikere at dø hvis alle gjorde det.
Er det ikke efterhånden sjældent at man foretager en udpumpning på patienter der har drukket lidt rigeligt?
bt.dk/politik/ny-ska…
#dksund #dklæger #akutmedicin https://t.co/UgCd6T7ouL
Endelig en bank der tilknytter dankortet i stedet for de internationale kort til mobil betaling. Nu mangler vi bare at de andre banker følger efter
finanswatch.dk/article1336041… #dkfinans
@medicamentarii Er vaccinedækningen i Libanon ikke også ekstrem lav grundet udbredte myter/konspirationsteorier om COVID-19 vacciner?
Særligt to forhold hos læger er fjollet når vi mangler læger: 1) at læger laver opgaver andre (fx. sekretærer) er bedre til at løse 2) at vi ikke opretter flere HU stillinger til de mange medicinstuderende vi nu har betalt for at uddanne, så vi får flere speciallæger #sundpol twitter.com/Overlgeforenin…