@mikaelmilhoj Forebyggelse af indlæggelse og død er selvfølgelig vigtigst, men vi skulle helst også forebygge smitte generelt fremover. Ellers giver det ikke nødvendigvis så meget mening at vaccinere så mange som vi gør
#covid19dk
En million ekstra vacciner vil for alvor rykke i vaccinationsplanen. Dog trist hvis lande de næste år kommer til at kæmpe med nye COVID-19 bølger, fordi for få bliver vaccineret
ekstrabladet.dk/nyheder/samfun…
#covid19dk #dksund #sundpol
@Medicinmanden @mijens11 @mikaelmilhoj Og det ser ikke ud til en revisor kigger med https://t.co/MpzIegr6eX
@Medicinmanden @mijens11 @mikaelmilhoj Selskabet har også en stor gæld, og pengene ser ikke ud til at være hentet i banken https://t.co/8ook16HSuS
@Medicinmanden @mijens11 @mikaelmilhoj Det ser vist heller ikke ud til at have hjulpet. Selskabet kører med et kæmpe underskud gennem mange år https://t.co/N7QZdqpuBw
Regning fra Mai Manniche på 37.000 kroner fordi Kit fortalte at hun havde taget en coronatest. Gad vide om Kit er den eneste der er blevet afpresset af Mai?
#dkmedier twitter.com/mijens11/statu…
Jeg anmelder dig til Datatilsynet hvis ikke du siger undskyld og giver mig penge
#dkmedier #hykleri https://t.co/OLJBapoQg1
@mikaelmilhoj Det er selvfølgelig forkert. Noget andet interessant er, hvad ligger der i at hun har sendt et "mindre erstatningskrav"? Det lyder næsten som afpresning
Først skal politikerne lige snakke om at fremme salget af grønne biler, og så kommer de gratis til fodbold. Det hele betalt af Volkswagen nyheder.tv2.dk/politik/2021-0… #dksund #sundpol