Nu er det svært ikke at blive lidt konspiratorisk, når et privatfly med Prigozjin styrter ned så kort tid efter han gjorde oprør mod Putin https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-23-privatfly-styrter-ned-nord-for-moskva-prigozjin-var-paa-passagerliste-siger-myndighed #dkpol

Helt enig. Selvfølgelig skal diabetikere have tilskud.
Hvis det var mig, som sad med til det, ville jeg nok også kigge på vægttab til folk med meget højt BMI (over 35/40) og som også har andre risikofaktorer (højt blodtryk osv). Alle burde ikke bare pr automatik få tilskud.