Da sygeplejerskerne stemte om #ok21 første gang var det få hundrede stemmer der adskilte ja fra nej. Man kunne derfor tro at der ikke skulle meget til at flytte de få nej-stemmer til ja. Men det omvendte er sket – nu har 2/3 stemt NEJ og 1/3 JA
dsr.dk/politik-og-nyh… #dksund
Så skal sygeplejerskerne ud og strejke. Mon der kommer en gevinst ud af det?
#dksund #sundpol #ok21 twitter.com/Sygeplejeraade…
@Hartvig75 Nemlig – de beslutter først en konklusion og planter så "beviserne" bagefter
Vibeke Manniche gentager det samme vrøvl. På mødet blev der henvist til klubbens svar, og de har meldt ud at #Eriksen ikke var vaccineret
#covid19dk #dkmedier https://t.co/GMoj2Hoovb
"Han har ikke haft covid, og han er heller ikke vaccineret", siger Beppe Marotta der er interns direktør
sport.tv2.dk/fodbold/2021-0…
Manniche udnytter Christian Eriksens tragedie til at konspirere en sammenhæng med COVID-19 vaccination. CE's klub går ud og siger han ikke er vaccineret. På pressemødet henvises der til klubbens svar og så skriver Mai dette. Nogle kan ikke overbevises uanset hvad #Eriksen #dksund https://t.co/xA1wCoVyvv