Nogle spændende pointer? Den nye klassifikation får i hvert fald ikke mig til at ændre noget. Hvis man godt kan lide Cola Zero synes jeg bare man skal gøre som man plejer
Helt oprigtigt et virkelig latterligt indslag i DR nyhederne om emnet
Man skal drikke mere end 9-14 dåser Cola Zero for at overskride WHO’s grænseværdi for Aspartam, så ingen grund til at frygte WHO’s klassifikation. Også vigtigt at huske på at alternativer kan være værre
https://www.dr.dk/nyheder/viden/who-kalder-et-af-verdens-mest-populaere-soedestoffer-mulig-kraeftfremkaldende-men-ikke #dksund #aspartam
Ja da… men nogen tilfælde er jo ikke bare kun det, og dem skal vi selvfølgelig tage os af ❤️
Man kan også få bivirkninger af andre vacciner. Altså vacciner vi har haft i mange år.
Ganske normalt man fx får influenza symptomer, træthed eller lign af en vaccine som så går over efter lidt tid
Og jeg medgiver gerne at nogen har fået bivirkninger af vaccinerne, men det med kræft og alt det andet, det skal seriøst stoppe
Jep. Nu er Tommy Nielsen jo lige død. Dr så jeg straks antivaxxers give det skylden. En af Kandis Johnnys band medlemmer er lige død af kræft. Der var de antivaxxers også ude og give vaccinen skylden.
De skyer ingen midler i deres provoganda
Kan det ikke være totalt ligegyldigt hvad vaccine idioter synes? Livet går videre!!!