Jeg sender gerne et link til en tosse på Facebook, der holder fast og stadig påstår at det er vaccinen. Og dødsårsagen er løgn for at dække over sandheden 🤣
Desværre er det sådan at ifølge antivaxxers så er vaccinen skyld i alle dødsfald. Det er skræmmende at når en person dør så er de der med det samme og give vaccinen skylden.
Altså hvad døde folk så ad før covid vaccinen fandtes ?
I stedet kommer de bare med den næste langt ude påstand ude at forstår hvor meget Peter og Ulven de er
Det kommer aldrig til at ske, fordi de tror stadig på det, uanset hvilke beviser du smider efter dem
Og selvfølgelig er de alle ude og sige “undskyld vi tog fejl og tager det til efterretning”. Nåh nej!
Det er der flere grunde til. For det første er det helt normalt når man stiller mange spm på én gang. For det andet var det ikke spm, men påstande klædt ud som spm. Og så svarer jeg kun på gode spm
De kan jo altid twiste den til at passe til deres verdensbillede og det er gratis at påstå at andre lyver