Twitter Blue brugere får nu mulighed for at downloade videoer på X #twitterX #X #dktwitter

Twitters nye navn kan være ramt af trademarks-problemer. Meta, Microsoft of hundredevis af andre firmaer har nemlig Trademark på noget hvor X indgår. Dette giver en risiko for at X vil blive ramt af søgsmål. Samtidig er navnet så lidt unikt, så det vil blive svært for X i sig selv at beskytte deres varemærke.
Enig, nok mere PayPal-lignende. Ambitionerne minder meget om Metas univers, der også dækker mange tjenester. Twitter kan derfor komme til at minde mere om Meta på godt og på ondt. Det kan også ændre på debatkulturen på Twitter
Lad os se hvor store ændringerne er.
Jeg synes han tager munden for fuld når han siger "our financial world". Han får jo ikke flyttet hele bankverdenen over på en SoMe platform.
Han ender nok mere med at have en løsning der minder om PayPal inkorporeret i X.
Ja, men navneskiftet markerer også skiftet til en helt ny app der kan meget mere end i dag. Den kommende tid vil der angivelig komme mange nye features. Så Twitter vil ikke længere bare være det sted hvor debatten er, nu vil det fx også være der hvor betalinger er
https://twitter.com/elonmusk/status/1683656350046232578?s=46
Det er jo bare et navn.
Ligesom da HydroTexaco blev til CircleK.
Elon Musk forklarer på Twitter baggrunden for at rebrande det sociale medie til X. Twitter-brandet passer ikke ind i de fremtidige forandringer, hvor man vil implementere mange nye features, herunder muligheder for at betale gennem Twitter #dktwitter #twitterX
Twitters mange forandringer opleves vildt forskellige af brugerne på Twitter. Bo Møller her oplever at Twitter er blevet bedre efter Elon Musk overtog det #twitterX #X #dktwitter #somedk

Jeg er totalt ligeglad med et logo – fuldstændig ytringsfrihed er det der betyder noget for mig og jeg kan ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig til den næste "verdenskrise" hvor det vil vise sig om twitter er et helle eller om de får skovlen under Musk også 🙂